Thursday, February 22, 2007

Όλα ειναι δρόμος

Επιτέλους το βρήκα! Ναι! το μυαλό μου ξεκόλλησε! Επιτέλους. Μετά από δυο ατυχείς απόπειρες να γράψω κάτι-ότι έχω μέσα μου, ταινία με φίλους, μουσική στο τέρμα, κρασιά και λιώσιμο στο internet, με χτύπησε σαν κεραυνός! Ντόινγκ!

Μερικούς δρόμους πρέπει να τους φτάσεις μέχρι το τέλος.

Οι λέξεις δρόμος και τέλος με στοιχειώνουν αυτές τις μέρες. Αλλά επιμένω. Απ' όσο με θυμάμαι επιμένω. Είχα αρχίσει να αμφιβάλλω για το νορμάλ της κατάστασης μου και να αναρωτιέμαι μήπως καταβάθος έχω σαδομαζοχιστικές τάσεις.
Ντόινγκ! Ντόινγκ! Χτυπάει κουδουνάκι, ανάβει ο προβολέας και εύρηκα το υπνωτικό μου χάπι για σήμερα. Έτσι πρέπει να γίνει. Να φτάσεις μέχρι το τέλος γιατί αλλιώς....................[αφήνω το ελεύθερο να συμπληρώσει ο καθένας το δικό του αλλιώς, αν έχετε καταλάβει τι εννοώ. Αν δεν έγινα αντιληπτή πάλι δεν πειράζει. Περνάω φάση αυτοκριτικής και δυσκολεύομαι. Μου το συγχωρώ]

Καλά κουράγια

16 comments:

Loth said...

..ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΙΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΘΕΙΣ ΠΟΤΕ ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙΣ..ΚΑΙ ΤΑ ΠΙΟ ΩΡΑΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ..ΓΛΥΚΑ ΚΑΙ ΠΙΚΡΑ..ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΕΚΕΙ ..ΣΤΑ ΟΡΙΑ ΣΟΥ

..ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑ,ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗΜΕΡΕΣ

it is said...

γιατί αλλιώς τι ρε? Θα μας κλάσεις τα @@! :p
Δεν είμαι σε σοβαρό mood :p

Αστάρτη said...

Αν δεν φτάσεις μέχρι τέλος θα μείνεις με την απορία. Και δεν είμαστε τώρα για απωθημένα και τέτοια.
Ως το τέλος κι ότι γίνει.
Ετσι κι αλλιώς... Ολα είναι δρόμος ;)
Καλή σου μερα

chaplin said...

Καλημέρα πέρα ως πέρα!
loth: κάτι τέτοιο ήθελα να πω κι εγώ. Μόλις έκλεισα το τηλέφωνο με τη φράση έχω φτάσει στα όρια μου. Περιμένω τα γλυκά κια τα πικρά!

it is: θα σε κανονίσω εγώ ρε κλανιάρη!!!

ασταρτη: Όλα είναι δρόμος! Γιατί η ακινησία βρωμάει

Loth said...

ENA ΠΡΑΓΜΑ ΑΚΟΥΩ...30 ΧΡΟΝΙΑ..
ΥΠΟΜΟΝΗ

ΕΓΩ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ..ΕΠΙΜΟΝΗ

ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΘΑ ΠΡΟΧΩΡΑΜΕ..ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΞΙΖΕΙ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΑΕΙ ΜΑΖΙ ΜΑΣ

ΦΙΛΙΑΑΑ

chaplin said...

Γενικά επιμένω αρκετά. Έχω καταφέρει πολλά με την επιμονή. Σε πράγματα που θέλω, πιστεύω, νιώθω. Δεν έχεις νιώσει όμως λίγο μαλάκας αν εισαι ο μόνος που επιμένει;

Loth said...

ΚΟΙΤΑ..ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΔΕ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΣΥΜΒΕΙ..ΑΛΛΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ ΧΕΣΤΑ..

ΕΠΙΜΕΝΩ ΟΣΟ ΜΕ ΘΥΜΑΜΑΙ ΠΩΣ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΘΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΩ..ΑΛΛΑ ΩΣ ΤΩΡΑ ΕΙΜΑΙ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΣΗΜΕΙΟ..

ΑΝ ΔΕΝ ΕΠΙΜΕΙΝΩ ΟΜΩΣ..ΘΑ ΧΑΘΩ ΜΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΤΥΧΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΩ ΥΨΩΣΕΙ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΤΟ ΑΝΑΣΤΗΜΑ ΜΟΥ..ΤΗ ΦΩΝΗ ΜΟΥ..

ΞΕΡΩ ΚΑΙ ΕΓΩ..ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΜΙΚΡΗ ΘΕΩΡΙΑ..

ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΝΗΣ..ΤΟΥ ΜΑΛΑΚΑ..ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ

chaplin said...

Take the good with the bad, indeed!
Επιμένων και μαλάκας. Μπορεί έτσι να είναι από τη φύση του το πράγμα. Οπότε απενοχοποιώ τον εαυτό μου, δεν αισθάνομαι άσχημα και συνεχίζω να επιμένω. Καλό ακούγεται

it is said...

Loth σματς! :)

κικς μην είσαι μαλάκας καρδιά μου... σαν θέλει η νύφη και ο γαμπρός λέει ο σοφός λαός... όχι σαν θέλει η νύφη ή ο γαμπρός μόνο...
Το άλλο καλό που λένε για τη νύφη είναι το: Χέστηκε η νύφη... σχόλασε ο γάμος... Ε χέσε ντε! :p
να βασανίζεσαι, αλλά να βασανίζεσαι για αυτά που έχουν νόημα... εξάλλου αγάπη με το στανιό δεν πάει... η αγάπη είναι ελευθερία. (πόσο ποιητικός είμαι σήμερα ο πούστης?) αν τον αγαπάς λοιπόν άστον ελευθερο κι αν σε αγαπάει θα έρθει στο κλουβάκι σου, αρκεί να κρατήσεις την πόρτα ανοιχτή... (οκ θα πάθω ζάχαρο αν συνεχίσω να είμαι τόσο γλυκός...)

Loth said...

ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΛΟ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΑΣ ΒΓΕΙ..

:P

chaplin said...

Εκπλήσσομαι κι εγώ από την γλύκα σου! Δεν έβαλα καν μέλι στα κορν φλεικς μου!!!
Thanx καλέ μου! Παίρνω την εφημερίδα μου και πάω για το χέσιμο που έλεγες!χαχαχα
Λίγη βρωμερή καφρίλα μας χρειαζότανε μετά από το σχόλιο σου -που εκτιμώ αφάνταστα!
Φιλάρες

it is said...

Πάτα τη χέζα σου.... και να με σκέφτεσαι :) αχαχαχα

ntetzevou said...

Εχουν δικιο οι υπολοιποι. Σου ειπα και στο τηλεφωνο. Ειδες τωρα που (τον) εχεσες πως μαζευτηκε σαν μυγα; xD
Υ.Γ. Μονο μην του δειξεις την μυξα! Μην νομισεις ουτε στιγμη οτι οι αντοχες ολων ειναι ιδιες.

Αγγελική Στ. said...

Α, καλά τα λες εσύ. Μερικούς δρόμους πρέπει να τους φτάσεις μέχρι το τέλος. Το δικό μου σαδομαζοχισμό θα τον ονομάσω κι εγώ έτσι λοιπόν; Άμα μου λένε: είσαι θύμα, εγώ θα λέω «Ξέρεις, μερικούς δρόμους πρέπει να τους φτάσεις μέχρι το τέλος». (λες όμως να φάω καμιά μούτζα;;)

Rozakas said...

Να φτάσεις μέχρι το τέλος γιατί αλλιώς....................

Είναι πολύ τραγική σκέψη. Σχεδόν συλλογισμός τρίτου επιπέδου. Βγάλε το αλλιώς και βάλε το επειδή. Θα σου αλλάξει την ζωή, πολύ περισσότερο από όσο νομίζεις.

Μια κολασμένη ντεζεπόρνη.

chaplin said...

Έχεις δίκιο πως ακούγεται τραγικό. Δεν εννοώ φυσικά πως τελειώνει η ζωή σου. Τώρα που το βλέπω, μου φαίνεται κι εμένα πως θα μπορούσα να σταματήσω όντως στο γιατί. Αλλά σήμερα είναι μια άλλη μέρα και το βλέπω διαφορετικά. Σ' ευχαριστώ για την οπτική