Monday, February 12, 2007

Έχεις στόμα;




Ξέρω. Πλέον ξέρω τι σου συμβαίνει καλέ μου. Τώρα μπορώ να σε βοηθήσω γιατί κατάλαβα τι σε πλήγωσε. Μέχρι να το μάθω όμως δυσκολεύτηκα. Δεν υπήρξες και πολύ σαφής πανάθεμα σε. Έπρεπε να σε τσιγκλάω μέρες για να εντοπίσω το πεδίο της μάχης.....κάθε φορά που σε άγγιζα έτρεμα μέσα μου....μήπως και παγώσεις.....μήπως και τα κάνω χειρότερα. 'Ομως δεν τα παρατούσα. Έπρεπε να ανοίξω το αεροστεγώς κλεισμένο βαζάκι που χώθηκες μέσα....για να τα καταφέρω το ζάλισα λιγουλάκι......το έτριψα από δω......το ταρακούνησα απο εκεί......με φόβο να μου γλιστρήσει μέσα από τα χέρια και να διαλυθεί στο πάτωμα.....Θα με διευκόλυνες αν άφηνες και μια χαραμάδα αέρα, ξέρεις....Μίλα μου για να σε βλέπω που λέει και η αστάρτη. Αν δε μιλάς δε σε γνωρίζω..... αν δε σε γνωρίζω, δε σε αγαπω.......θα αγαπω το σύννεφο σου κι οχι εσένα. Σπάσε το βαζάκι να απολαύσουμε το μέλι παρέα

ΥΓ: Ξεκίνησα να γράφω για τον υπολογιστάκο μου αλλά κατέληξε αλλιώς. Δεν είναι εύκολο για όλους τους ανθρώπους να εξωτερικεύουν αυτά που νιώθουν. Αλλά θα κερδίσουν πολλά πολλά πολλά πολλά αν το κάνουν....

4 comments:

Αστάρτη said...

"Αν δε μιλάς δε σε γνωρίζω..... αν δε σε γνωρίζω, δε σε αγαπω.......θα αγαπω το σύννεφο σου κι οχι εσένα."

Ποσο δύσκολο είναι να αγαπάς ένα σύννεφο..ξέρεις.Αυτό που δεν ξέρεις σε μια τέτοια κατάσταση είναι το που πατάς και που βρίσκεσαι.
Ασε..δεν είμαστε για τέτοια.
Που πήγε ο αυθορμητισμός ρε παιδιαααα???

it is said...

μη φοβάσαι να τσιγκλάς αυτούς που σε νοιάζουν... Κανείς που να σου αξίζει δε θα φύγει με λίγο τσίγλημα... Δείχνει πως νοιάζεσαι αν μη τι άλλο :)

ntetzevou said...

Επειδη δεν θελω να γινω digger και να απαντησω ενα-ενα σε ολα τα αρθρα σου θα απαντησω με ενα στιχακι-στοχακι που ταιριαζει σε ολα ισως. Ή στα περισσοτερα.

Θα πάω να χτίσω μια φωλιά στον ουρανό..
θα κατεβαίνω μόνο αν θέλω να γελάσω..
Σιγά μην κλάψω,σιγά μην φοβηθώ,σιγά μην κλάψω,σιγά μην φοβηθώ..

You know who..
Παρ'ολα αυτα παρε με οποτε φοβασαι ξερεις οτι παντα ειμαι στην αλλη ακρη της γραμμης για σενα ;)

damn χειλαρες! i got blogged xD

Rozakas said...

Εφόσον σε διαβάζει ο Ντεζεβούσκαγια, θα σε διαβάσω και εγώ. Οπότε απο εδώ και πέρα πρόσεχε τι γράφεις.