Wednesday, April 11, 2007

Το καλύτερο ήταν η μαγειρίτσα

ΚΑΚΟ:Μάπα αυτές οι γιορτινές μέρες όπως κάθε χρόνο. Αυτό που τις σημαδεύει κάθε φορά είναι οι δυο μίζερες μέρες που πηγαίνουμε οικογενειακώς στο χωριό. Απλώνουν την κατήφεια τους και στις υπόλοιπες με άνεση και χάρη περισσή!!! Δράμα η φάση στο μικρό χωριό των Γαλατών, κάπου εκεί στη Δράμα. Η τεράστια βλακεία είναι πως βλέπω τον ουρανό να πέφτει και να με πλακώνει ετησίως κι όμως...οι συναισθηματισμοί συναισθηματισμοί και πάλι προς την Δράμα τραβώ!
Το τραπέζι τη μέρα του Πάσχα ήταν σαν το salad bar των Goodys!
Η γιαγιά έφαγε από νωρίς για να πάρει και τα πολυπόθητα χαπάκια.
Ο παππούς τσιμπούσε συνέχεια και όταν έφτασε η ώρα του φαγητού έκανε την πάπια.
Ο Θείος έτριβε την κοιλιά του πριν κάτσει η μαμά μου
Εγώ σκέφτηκα να περιμένω τις αγχωμένες νοικοκυρές και τελικά μου κόπηκε η όρεξη με την όλη φάση
Οι λεγεωνάριοι από τα γύρω σπίτια πυροβολούσαν στον αέρα με έξαλλο πάθος ενώ τα ποντιακά μπίτια μπούκωναν τους αιθέρες!!!!
Ανέβηκα κι εγώ σε έναν λόφο, με βιβλίο και καφεδάκι ανα μασχάλας προσπάθωντας να δω τον εαυτό μου μες στη μιζέρια μου, γιατί είμαι ο Χουλκ, που λέει και το άσμα!
ΚΑΛΟ: Τυχερούλα τυχερούλα που δεν πέρασα όλες τις διακοπές στο χωριό! Έμεινα επίτηδες περισσότερο στην Ξάνθη, περπάτησα ένα μονοπάτι μούρλια που ξεκινάει σε απόσταση αναπνοής από την πόλη και γλυκάθηκα (για άλλη μια φορά) με σιροπιαστά (σλουρπ σλουρπ) πλάι στο ποτάμι!! Καφές και εφημερίδα στο γρασσίδι, χαζοζογκλερικές απόπειρες στην παραλία της Θεσσαλονίκης.....ουζάκια......ε και εργασία εντάξει.....

ΥΓ: ΚΑΚΟ-ΚΑΛΟ: σημειώσατε x!

3 comments:

Loth said...

ΜΠΡΑΒΟ ΒΡΕ..ΑΦΟΥ ΕΙΧΑΜΕ ΙΣΟΠΑΛΙΑ ΚΑΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ..ΑΝ ΑΚΙ Η ΚΑΛΗ ΦΑΣΗ ΠΑΝΤΑ ΜΕΝΕΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΠΙΟ ΠΟΛΥ..

ΘΑ ΟΡΓΑΝΩΣΩ ΚΑΝΕΝΑ ΣΚ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΑΝΩ ΝΑ ΜΑΣ ΔΕΙΞΕΙΣ ΤΑ ΠΟΤΑΜΑΚΙΑ ..

ΜΑΑΑΤΣ

lee said...

Παράταση ή πεναλτυ?

Εκτος κι αν η μαγειριτσα μετραει για "χρυσό γκολ"!

:pPpPpPppPP

Aggelos Spyrou said...

Μην ξαναπάς στο χωριό!

0:)